جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
۰۳:۱۲:۲۷
فرمانداری شهرستان چادگان

فرماندار چادگان با انتشار پیامی از مردم و مسئولان به واسطه همراهی و همکاری در سفر وزیر نیرو به شهرستان قدرشناسی و تشکر کرد.

#پیام_تقدیر 🔰فرماندار چادگان با انتشار پیامی از مردم و مسئولان به واسطه همراهی و همکاری در سفر وزیر نیرو به شهرستان قدرشناسی و تشکر کرد. 🔹مهندس شمسی پور گفت:شهرستان چادگان در ۲۶ خردادماه۱۴۰۱ ، میزبان وزیر محترم نیرو و جمعی از همراهان جهادی و پرتلاش دولت مردمی بود که با شور و شوق ایجاد شده […]

#پیام_تقدیر

🔰فرماندار چادگان با انتشار پیامی از مردم و مسئولان به واسطه همراهی و همکاری در سفر وزیر نیرو به شهرستان قدرشناسی و تشکر کرد.

🔹مهندس شمسی پور گفت:شهرستان چادگان در ۲۶ خردادماه۱۴۰۱ ، میزبان وزیر محترم نیرو و جمعی از همراهان جهادی و پرتلاش دولت مردمی بود که با شور و شوق ایجاد شده در اقشار مردم این شهرستان در حمایت از رییس‌جمهوری و هیات دولت،نمادی وصف‌ناپذیر از اتحاد و همدلی را از خود به جای گذاشت و بار دیگر برگی زرین از افتخارات این مردم‌ را بر صفحه تاریخ ثبت کرد.

🔹اینجانب به عنوان خادم مردم در چادگان،از آحاد مردم شریف شهرستان،خانواده معظم شهداء،جانبازان و ایثارگران،نماینده مردم در مجلس،اعضای شورای تامین،ائمه جمعه، علما و روحانیت، بخشداران،شهرداران و دهیاران،از همدلی های ارزشمند همکاران و کارشناسان فرمانداری و بخشداری های تابعه،مسئولین ادارات و کارمندهای آن ها بویژه مدیریت تاسیسات سد زاینده رود و اداره آب منطقه ای،نیروهای نظامی،انتظامی،راهور و قضایی،کشاورزان و روستائیان بویژه عشایر بخش چنارود،خبرنگاران و عکاسان پر تلاش خبرگزاری ها،پایگاههای اطلاع رسانی و فعالان فضای مجازی شهرستان که پوشش خبری کم نظیری را ارائه کردند،مدیران مناطق ویلایی تفریحی گردشگری و تمامی اقشار مختلف شهرستان که با اتحاد و همدلی خود در زمینه سازی ، استقبال ، بازدیدها،شورای اداری،جلسات و نشست های مرتبط با این سفر خاطره ساز،همکاری و همراهی داشتند و جلوه هایی ماندگار از پیوند دولت و ملت را به یادگار گذاشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

🔹امیدوارم به یاری خداوند متعال دستاوردها و برکات این سفر، فصل جدیدی از رشد و پیشرفت شهرستان چادگان را فراهم کند،ان شاء الله.

✍جواد شمسی پور
🔹فرماندار چادگان

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

️سرپرست فرمانداری چادگان در این جلسه گفت:همانطور که در عرصه مقابله با توزیع موادمخدر سرآمد کشورهای دنیا هستیم باید در عرصه پیشگیری برای ریشه کنی این بلای خانمان سوز درکنار برخوردهای قهری می بایست اقدامات فرهنگی،اجتماعی و … با همکاری ادارات مربوطه خصوصا برای گروه سنی آسیب پذیر انجام پذیرد.️علی درویشی افزود:چه بسا که اعتیاد […]

۱۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۹ فروردین ۱۴۰۳

شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی چادگان در نظر دارد جمع آوری پسماند روستاها را از طریق برگزاری مناقصه انجام دهد.از علاقمندان دعوت میگردد جهت دریافت و تکمیل مدارک به شرکت تعاونی مراجعه فرمایند.

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار چادگان: بررسی و رسیدگی به موانع واگذاری زمین به واجدین شرایط مشمول قانون جوانی جمعیت بجد درحال پیگیری میباشد که درآینده ای نزدیک انجام میپذیرد.علی درویشی افزود:با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ضرورت تبلیغ سیاست فررندآوری و آگاه سازی خانواده ها از تک فرزندی که […]

۱۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =