جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۰۲:۲۹
فرمانداری شهرستان چادگان

⚡ به تشخیص فرماندار چادگان جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

⚡ به تشخیص فرماندار چادگان جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد. ⚡از حوالی ساعت ۱۷ تا ۲۲ پنج شنبه بارندگی شدیدی وجود داشت که جلسه مدیریت بحران به ریاست فرماندار و با حضور ادارات و دستگاه های مرتبط درخصوص وضعیت آب و هوایی اخیر،صبح جمعه،تشکیل شد. 🔹در این جلسه گزارشات مربوط […]

⚡ به تشخیص فرماندار چادگان جلسه اضطراری مدیریت بحران شهرستان در محل فرمانداری تشکیل شد.

⚡از حوالی ساعت ۱۷ تا ۲۲ پنج شنبه بارندگی شدیدی وجود داشت که جلسه مدیریت بحران به ریاست فرماندار و با حضور ادارات و دستگاه های مرتبط درخصوص وضعیت آب و هوایی اخیر،صبح جمعه،تشکیل شد.

🔹در این جلسه گزارشات مربوط به اتفاقات و سیلاب های عصر پنج شنبه مرور شد و برای پیشگیری از خسارات در ساعات امروز و روزهای آتی برنامه ریزی شد.

🔹مهندس شمسی پور در این نشست بر لزوم حفظ آمادگی کامل همه ادارات و دستگاه های خدمات رسان و امدادی تاکید کرد و گفت: با حداکثر توان باید جلوی رسیدن آسیب به مردم گرفته شود و هنوز خطر رفع نشده است.

❌ بعد از ظهر پنج شنبه نیز فرماندار به اتفاق تیم مدیریت بحران فرمانداری از روند کنترل سیلاب ها در مناطق مختلف بازدید میدانی کرد تا مبادا خسارتی به روستاها و شهرها وارد شود.

✍روابط عمومی فرمانداری چادگان

برچسب ها :
مطالب مشابه

به مناسبت روز جهانی هواشناسی صورت گرفت:دیدار سرپرست فرمانداری چادگان و هیات همراه با مدیر هواشناسی شهرستان

۶ فروردین ۱۴۰۳

بازرسی و نظارت بر واحدهای ارائه دهنده خدمات عمومی دهکده گردشگری چادگان در راستای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گشت و بازرسی از واحدهای ارائه دهنده خدمات عمومی از قبیل شهربازی، سوپر مارکت، نانوایی، رستوران ها و نمایشگاه بهاره در تاریخ دوم و سوم فروردین ماه با حضور عوامل تعزیرات حکومتی، رئیس […]

۶ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار چادگان در اولین روز از فروردین ماه ۱۴۰۳ از پایگاههای امدادی هلال احمر و ایستگاه پلیس بازدید کرد. علی درویشی،سرپرست فرمانداری چادگان با حضور در ایستگاه پلیس و پایگاه امدادی هلال احمر،عید نوروز را به زحمتکشان این دستگاه ها تبریک گفته، از زحمات آنها در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروز قدردانی […]

۶ فروردین ۱۴۰۳

کاشت ۱۷۱ اصله نهال در اردوگاه قدس چادگان به مناسبت روز درختکاری و به یاد ۱۷۱ شهید شهرستان چادگان، ۱۷۱ اصله نهال مثمر با همکاری اداره منابع طبیعی و به دست کارکنان ناحیه مقاومت بسیج، فرمانداری و بنیاد شهید، غرس شد.

۱۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + هجده =