شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۳۹:۴۲
فرمانداری شهرستان چادگان

شورای اداری مشترک استان اصفهان در شهرستان چادگان

شورای اداری مشترک استان اصفهان در شهرستان چادگان/استاندار اصفهان گفت: هدف انقلاب دستگیری از مردم در مناطق محروم بوده است و باید مصوبات مربوط به این مناطق بطور ویژه تر و با جدیت دنبال شود. سیدرضا مرتضوی در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان چادگان، افزود: باید پیگیری مصوبات سفر به صورت ویژه مد نظر […]

شورای اداری مشترک استان اصفهان در شهرستان چادگان/استاندار اصفهان گفت: هدف انقلاب دستگیری از مردم در مناطق محروم بوده است و باید مصوبات مربوط به این مناطق بطور ویژه تر و با جدیت دنبال شود.

سیدرضا مرتضوی در جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان چادگان، افزود: باید پیگیری مصوبات سفر به صورت ویژه مد نظر همه قرار بگیرد تا مردم طعم خوش خدمت را بچشند که این مهم برای ما افتخار است.
وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد یک رضایت مندی عمومی در جامعه هستیم ادامه داد:بعضی اوقات در مورد مناطق برخوردار صحبت می کنیم که وظیفه ما افزایش تعداد این مناطق است اما گاهی درباره مناطق محروم مانند چادگان صحبت می کنیم باید بدانیم هدف انقلاب دستگیری در همین نقاط محروم بوده و از ابتدای انقلاب نوع تعامل ما با مردم نسبت به حاکمیت گذشته تغییر کرده است و این جای خوشحالی دارد.
استاندار اصفهان با اشاره به این که باید در خدمت به مردم در مناطق محروم ویژه تر کار کنیم خاطرنشان کرد: در مناطق محروم باید مصوبات حداکثری داشته باشیم چون وظیفه ما رسیدگی به این نقاط است پس وظایف ما چند برابری است.
مرتضوی  گفت: مدیران کل دستگاه های اجرایی باید در سفر به شهرستان ها بین مردم حاضر شوند و بخشی از وقت خود را در ارتباط با مردم بگذارنند.
وی افزود: در شهرستان چادگان باید برای نخبگان و موثرین در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جلسات منظم برگزار شود تا احساس تعلق در تصمیم گیری های میان مردم جاری و ساری شود.
وی با اشاره به اینکه مردمی ترین نوع حکومت موجود جمهوری اسلامی است اظهار داشت: مردم همواره در حوادث پای کار هستند و این همکاری را به رخ مردم جهان کشیده اند و برای اینکه بتوانیم احساس تعلق را بین مردم تقویت کنیم باید راهکارها را از ادارات دولتی آغاز کنیم.
استاندار اظهار کرد: مسئولان چادگان باز پس گیری زمین های صنعتی را دستور کار قرار دهند و بطور جدی خلع ید کنند چرا که این امر بطور مستقیم به حق مردم مرتبط است.
وی تصریح کرد: جذب سرمایه گذار به صورت ویژه باید در دستور کار مسوولان شهرستان قرار بگیرد ما نیز در استان کمک می کنیم تا طرح ها بسترسازی شوند و به سامان برسند و طرح های کارشناسی سرمایه گذاری باید در شهرستان مطرح شوند.
جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان چادگان روز پنجشنبه با حضور استاندار، معاونین وی و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در شهرستان چادگان برگزار شد.
استاندار اصفهان در جریان دوازدهمین سفر شهرستانی خود، مهمان عشایر چادگان شد و مشکلات آنها را از نزدیک شنید.
استاندار اصفهان را در این سفر معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی همراهی می کنند و پیش بینی شده که در این سفر شهرستانی بیش از۶۰ طرح در حوزه های عمرانی، خدماتی، صنعتی، فرهنگی، ورزشی، آموزشی، سلامت، بهداشت و درمان مصوب شود.
در این سفر که از صبح امروز پنجشنبه بیستم مرداد ماه آغاز شده برنامه هایی از جمله دیدار با خانواده معظم شهدا و تجدید میثاق با شهیدان این شهرستان، برگزاری شورای مشترک اداری استان و شهرستان، ملاقات مردمی و گفتگو با نخبگان شهرستان پیش بینی شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان نیز در جلسات بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستا چادگان حضور خواهد یافت.
همچنین بازدید از مناطق محروم و روستایی، مناطق سیل زده شهرستان، مناطق عشایری شهرستان، برگزاری جلسه با صنعتگران، اصناف و فعالان اقتصادی در دستور کار معاونین هماهنگی امور اقتصادی و عمرانی استانداری اصفهان در این سفر شهرستانی است.
شهرستان چادگان در ۱۲۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

️سرپرست فرمانداری چادگان در این جلسه گفت:همانطور که در عرصه مقابله با توزیع موادمخدر سرآمد کشورهای دنیا هستیم باید در عرصه پیشگیری برای ریشه کنی این بلای خانمان سوز درکنار برخوردهای قهری می بایست اقدامات فرهنگی،اجتماعی و … با همکاری ادارات مربوطه خصوصا برای گروه سنی آسیب پذیر انجام پذیرد.️علی درویشی افزود:چه بسا که اعتیاد […]

۱۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۹ فروردین ۱۴۰۳

شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی چادگان در نظر دارد جمع آوری پسماند روستاها را از طریق برگزاری مناقصه انجام دهد.از علاقمندان دعوت میگردد جهت دریافت و تکمیل مدارک به شرکت تعاونی مراجعه فرمایند.

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار چادگان: بررسی و رسیدگی به موانع واگذاری زمین به واجدین شرایط مشمول قانون جوانی جمعیت بجد درحال پیگیری میباشد که درآینده ای نزدیک انجام میپذیرد.علی درویشی افزود:با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ضرورت تبلیغ سیاست فررندآوری و آگاه سازی خانواده ها از تک فرزندی که […]

۱۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + نوزده =