چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۵:۰۰:۲۷
فرمانداری شهرستان چادگان

سومین جلسه مناسب سازی فضای شهری و اماکن عمومی برای دسترســــی افراد دارای معلولیت به ریاست فرماندار برگزار شد.

  [ Photo ] #کمیته_مناسب_سازی_و_شورای_سالمندان 🔰سومین جلسه مناسب سازی فضای شهری و اماکن عمومی برای دسترســــی افراد دارای معلولیت به ریاست فرماندار برگزار شد. ⬅️مهندس شمسی پور ضمن تبریک روز افراد دارای معلولیت با تاکید به اجرایی شدن،شعار امسال روز جهانی معلولین نقش آفرینی نوآوری در ایجادجهانی قابل دسترس و برابر،همه‌ی دستگاه‌های اجرایی را موظف […]

 

[ Photo ]
#کمیته_مناسب_سازی_و_شورای_سالمندان

🔰سومین جلسه مناسب سازی فضای شهری و اماکن عمومی برای دسترســــی افراد دارای معلولیت به ریاست فرماندار برگزار شد.

⬅️مهندس شمسی پور ضمن تبریک روز افراد دارای معلولیت با تاکید به اجرایی شدن،شعار امسال روز جهانی معلولین نقش آفرینی نوآوری در ایجادجهانی قابل دسترس و برابر،همه‌ی دستگاه‌های اجرایی را موظف به انجام مناسب سازی و ایجاد دسترسی برای معلولین کردند.

⬅️در این جلسه مصوبات جلسات قبل بررسی و تصمیماتــــی برای انجام دقیــــق فعالیتـــهای مناســـب سازی اتــــخاذ گردیـــد. انجام اقدامات تخصصی و مطالبه گری صحیح و ایجاد ساز و کارهای مناسب برای مناسب سازی در قالب قانون جامع خدمات رسانی به افراد دارای معلولیت از موارد مورد تأکید این جلسه است.

⬅️فرماندار در خصوص لزوم توجه به جمعیت سالمندی نیز عنوان نمود:در حال حاضر پدیده سالمندی درحال افزایش می باشد و افراد سالمند در این سن نیازمند کمک های ویژه ای از سوی خانواده و جامعه می باشند.

↩️وی در ادامه با توجه به روند رشد جامعه سالمندی در کشور و شهرستان از دستگاه های ذیربط خواست با برنامه ریزی و اقدامات مناسب تلاش بیشتری در جهت رضایتمندی سالمندان و بهبود کیفیت و رفع نیازهای روحی، جسمی، معیشتی و اجتماعی آنان کنند.

⬅️در پایان سایر اعضا نیز به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های خود در این حوزه پرداخته و ضمن مروری بر شرح وظایف و مسئولیت دستگاه های مرتبط در این شورا، خواستار انجام وظایف دستگاه ها به بهترین نحو شدند.

✍️پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری چادگان

برچسب ها :
مطالب مشابه

️سرپرست فرمانداری چادگان در این جلسه گفت:همانطور که در عرصه مقابله با توزیع موادمخدر سرآمد کشورهای دنیا هستیم باید در عرصه پیشگیری برای ریشه کنی این بلای خانمان سوز درکنار برخوردهای قهری می بایست اقدامات فرهنگی،اجتماعی و … با همکاری ادارات مربوطه خصوصا برای گروه سنی آسیب پذیر انجام پذیرد.️علی درویشی افزود:چه بسا که اعتیاد […]

۱۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۹ فروردین ۱۴۰۳

شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی چادگان در نظر دارد جمع آوری پسماند روستاها را از طریق برگزاری مناقصه انجام دهد.از علاقمندان دعوت میگردد جهت دریافت و تکمیل مدارک به شرکت تعاونی مراجعه فرمایند.

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار چادگان: بررسی و رسیدگی به موانع واگذاری زمین به واجدین شرایط مشمول قانون جوانی جمعیت بجد درحال پیگیری میباشد که درآینده ای نزدیک انجام میپذیرد.علی درویشی افزود:با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ضرورت تبلیغ سیاست فررندآوری و آگاه سازی خانواده ها از تک فرزندی که […]

۱۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهار =