جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۴:۱۰:۳۷
فرمانداری شهرستان چادگان

سومین جلسه مناسب سازی فضای شهری و اماکن عمومی برای دسترســــی افراد دارای معلولیت به ریاست فرماندار برگزار شد.

  [ Photo ] #کمیته_مناسب_سازی_و_شورای_سالمندان 🔰سومین جلسه مناسب سازی فضای شهری و اماکن عمومی برای دسترســــی افراد دارای معلولیت به ریاست فرماندار برگزار شد. ⬅️مهندس شمسی پور ضمن تبریک روز افراد دارای معلولیت با تاکید به اجرایی شدن،شعار امسال روز جهانی معلولین نقش آفرینی نوآوری در ایجادجهانی قابل دسترس و برابر،همه‌ی دستگاه‌های اجرایی را موظف […]

 

[ Photo ]
#کمیته_مناسب_سازی_و_شورای_سالمندان

🔰سومین جلسه مناسب سازی فضای شهری و اماکن عمومی برای دسترســــی افراد دارای معلولیت به ریاست فرماندار برگزار شد.

⬅️مهندس شمسی پور ضمن تبریک روز افراد دارای معلولیت با تاکید به اجرایی شدن،شعار امسال روز جهانی معلولین نقش آفرینی نوآوری در ایجادجهانی قابل دسترس و برابر،همه‌ی دستگاه‌های اجرایی را موظف به انجام مناسب سازی و ایجاد دسترسی برای معلولین کردند.

⬅️در این جلسه مصوبات جلسات قبل بررسی و تصمیماتــــی برای انجام دقیــــق فعالیتـــهای مناســـب سازی اتــــخاذ گردیـــد. انجام اقدامات تخصصی و مطالبه گری صحیح و ایجاد ساز و کارهای مناسب برای مناسب سازی در قالب قانون جامع خدمات رسانی به افراد دارای معلولیت از موارد مورد تأکید این جلسه است.

⬅️فرماندار در خصوص لزوم توجه به جمعیت سالمندی نیز عنوان نمود:در حال حاضر پدیده سالمندی درحال افزایش می باشد و افراد سالمند در این سن نیازمند کمک های ویژه ای از سوی خانواده و جامعه می باشند.

↩️وی در ادامه با توجه به روند رشد جامعه سالمندی در کشور و شهرستان از دستگاه های ذیربط خواست با برنامه ریزی و اقدامات مناسب تلاش بیشتری در جهت رضایتمندی سالمندان و بهبود کیفیت و رفع نیازهای روحی، جسمی، معیشتی و اجتماعی آنان کنند.

⬅️در پایان سایر اعضا نیز به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های خود در این حوزه پرداخته و ضمن مروری بر شرح وظایف و مسئولیت دستگاه های مرتبط در این شورا، خواستار انجام وظایف دستگاه ها به بهترین نحو شدند.

✍️پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری چادگان

برچسب ها :
مطالب مشابه

به مناسبت روز جهانی هواشناسی صورت گرفت:دیدار سرپرست فرمانداری چادگان و هیات همراه با مدیر هواشناسی شهرستان

۶ فروردین ۱۴۰۳

بازرسی و نظارت بر واحدهای ارائه دهنده خدمات عمومی دهکده گردشگری چادگان در راستای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گشت و بازرسی از واحدهای ارائه دهنده خدمات عمومی از قبیل شهربازی، سوپر مارکت، نانوایی، رستوران ها و نمایشگاه بهاره در تاریخ دوم و سوم فروردین ماه با حضور عوامل تعزیرات حکومتی، رئیس […]

۶ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار چادگان در اولین روز از فروردین ماه ۱۴۰۳ از پایگاههای امدادی هلال احمر و ایستگاه پلیس بازدید کرد. علی درویشی،سرپرست فرمانداری چادگان با حضور در ایستگاه پلیس و پایگاه امدادی هلال احمر،عید نوروز را به زحمتکشان این دستگاه ها تبریک گفته، از زحمات آنها در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروز قدردانی […]

۶ فروردین ۱۴۰۳

کاشت ۱۷۱ اصله نهال در اردوگاه قدس چادگان به مناسبت روز درختکاری و به یاد ۱۷۱ شهید شهرستان چادگان، ۱۷۱ اصله نهال مثمر با همکاری اداره منابع طبیعی و به دست کارکنان ناحیه مقاومت بسیج، فرمانداری و بنیاد شهید، غرس شد.

۱۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 2 =