جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۰۶:۵۷:۴۸
فرمانداری شهرستان چادگان

جلسه شورای اداری شهرستان با حضور اعضای شورای تامین،امامان جمعه،نماینده مجلس،معاون فرماندار،بخشداران،شهرداران و تمامی اعضای شورای اداری به ریاست فرماندار چادگان برگزار شد.

جلسه شورای اداری شهرستان با حضور اعضای شورای تامین،امامان جمعه،نماینده مجلس،معاون فرماندار،بخشداران،شهرداران و تمامی اعضای شورای اداری به ریاست فرماندار چادگان برگزار شد.در این جلسه ابتدا بعضی از مسئولین به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان فرماندار چادگان ضمن جمع بندی ، مطالبی خطاب به مدیران شهرستانی در سال جدید کاری بیان نمود.   #اخبار_تکمیلی_جلسه_شورای_اداری […]

جلسه شورای اداری شهرستان با حضور اعضای شورای تامین،امامان جمعه،نماینده مجلس،معاون فرماندار،بخشداران،شهرداران و تمامی اعضای شورای اداری به ریاست فرماندار چادگان برگزار شد.در این جلسه ابتدا بعضی از مسئولین به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان فرماندار چادگان ضمن جمع بندی ، مطالبی خطاب به مدیران شهرستانی در سال جدید کاری بیان نمود.

 

#اخبار_تکمیلی_جلسه_شورای_اداری

✍کلیاتی از سخنان مسئولین:

♻️حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا بنی جمالی امام جمعه چادگان:تکلیف همه مسئولین در خدمتگزاری به مردم مشخص است و در این حوزه نیز طبق سخنان مقام معظم رهبری و شعار سال می بایست مسئولین همگی ان شاء الله در سال جدید کاری برای مردم منطقه ادای وظیفه خود را به نحو احسن داشته باشند و در حل مشکلات ، با همراهی و همدلی بیشتر کوشا باشند.

♻️حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رضایی امام جمعه شهر زیارتی رزوه:با توجه به گرم شدن هوا و به خصوص در ماه مبارک رمضان در حوزه عفاف و حجاب در تمامی شهرستان بویژه مناطق تفریحی مسئولین برنامه ریزی کنند‌.

وی همچنین تعریض پل این شهر را ضروری دانست و ضمن تشکر از مسئولین در باب اقدامات انجام شده ، به برکات ماه مبارک رمضان و همچنین بعضی از مشکلات شهر اشاره نمود.

♻️دکتر حسین محمد صالحی ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:نا امید کردن مردم به مانند همکاری با دشمنان است.وی با اشاره به اقدامات بزرگ زیرساختی در کشور خاطرنشان کرد:مسائلی مانند تورم و … با تکمیل این زنجیره قطعا در آبنده نزدیک باعث آسایش و آرامش مردم خواهد شد.

↩نماینده مجلس به سخنان مکرر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:مردم همیشه علاقه خود را به نظام انقلاب اسلامی ثابت کرده اند و از این باب مسئولین باید در بهبود معیشت آنان تلاش کنند.

♻️مهندس جواد شمسی پور،فرماندار چادگان:رشد اقتصاد با مردمی سازی آن امکان پذیر است به گونه ای که سرمایه در دست مردم را برای تولید با کنترل نقدینگی ، هدایت و پای کار بیاوریم تا موفق باشد.

♻️فرماندار چادگان با اشاره به مشکلاتی که با روی کار آمدن دولت جدید اعم از کسری بودجه ، بیماری کرونا و … وجود داشت ، افزود: این دولت با توکل به خدا و همت روزافزون دولتمردان انقلابی توانست ، آن ها را مدیریت کند.

♻️ نماینده عالی دولت در شهرستان چادگان بزرگترین ثواب را خدمت به مردم همراه با عدالت دانست و گفت: چرخ این نظام،حاکمیت و دولت برای پیشرفت بیشتر می بایست مواردی چون ارتباط نخبگانی ، کم هزینه شدن ادارات دولتی ،انضباط مالی، رشد تولید ، ارتباط بیشتر با شرکت های دانش بنیان و … را دنبال کند و ما باید به عنوان مسئول از خودمان شروع کنیم.

♻️این مسئول دولتی با اشاره به سخنان ائمه اطهار (ع) که فرموده اند گاهی انسان مومن اعمال خود را باید محاسبه کند ادامه داد:همه ما باید تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود داشته باشیم‌ که اگر این نباشد رضایت الهی در آن نیست و از نظر من اینکار بی ارزش و عبث است.

♻️فرماندار چادگان با اشاره به سرفصل هایی خطاب به مدیران،هم افزایی بین دستگاهی،برگزاری مستمر میز خدمت و پاسخگویی شفاف به مردم شریف،حضور اجتماعی مسئولین بین مردم در محلات و مساجد ،پیگیری تخصیص بودجه های مصوب ادارات از مدیران کل استانی و . . . را جزء موارد نگاه مدیریتی شهرستان در ارزیابی سالانه بیان کرد.

♻️گفتنی است در پایان جلسه شورای اداری شهرستان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئول نمایندگی اداره ثبت اسناد و املاک چادگان معرفی شدند.

✅#همراهی_شما_افتخار_ماست
💎چادگان،نگین آبی زنده رود
✍عضویت در کانال:@chadegannz

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

به مناسبت روز جهانی هواشناسی صورت گرفت:دیدار سرپرست فرمانداری چادگان و هیات همراه با مدیر هواشناسی شهرستان

۶ فروردین ۱۴۰۳

بازرسی و نظارت بر واحدهای ارائه دهنده خدمات عمومی دهکده گردشگری چادگان در راستای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گشت و بازرسی از واحدهای ارائه دهنده خدمات عمومی از قبیل شهربازی، سوپر مارکت، نانوایی، رستوران ها و نمایشگاه بهاره در تاریخ دوم و سوم فروردین ماه با حضور عوامل تعزیرات حکومتی، رئیس […]

۶ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار چادگان در اولین روز از فروردین ماه ۱۴۰۳ از پایگاههای امدادی هلال احمر و ایستگاه پلیس بازدید کرد. علی درویشی،سرپرست فرمانداری چادگان با حضور در ایستگاه پلیس و پایگاه امدادی هلال احمر،عید نوروز را به زحمتکشان این دستگاه ها تبریک گفته، از زحمات آنها در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروز قدردانی […]

۶ فروردین ۱۴۰۳

کاشت ۱۷۱ اصله نهال در اردوگاه قدس چادگان به مناسبت روز درختکاری و به یاد ۱۷۱ شهید شهرستان چادگان، ۱۷۱ اصله نهال مثمر با همکاری اداره منابع طبیعی و به دست کارکنان ناحیه مقاومت بسیج، فرمانداری و بنیاد شهید، غرس شد.

۱۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 14 =