جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۲:۰۵:۱۶
فرمانداری شهرستان چادگان

مشاور مدیرکل به همراه معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با حضور در دفتر فرماندار چادگان با مهندس شمسی پور؛فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

#دیدار_فرماندار_با_مسئول_استانی 🔰مشاور مدیرکل به همراه معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با حضور در دفتر فرماندار چادگان با مهندس شمسی پور؛فرماندار این شهرستان دیدار کردند. ♻️فرماندار در این دیدار گفت:خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با مدیریت جدید این اداره در اولویت و سرلوحه کاری […]

#دیدار_فرماندار_با_مسئول_استانی

🔰مشاور مدیرکل به همراه معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با حضور در دفتر فرماندار چادگان با مهندس شمسی پور؛فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

♻️فرماندار در این دیدار گفت:خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با مدیریت جدید این اداره در اولویت و سرلوحه کاری شهرستان بیش از پیش قرار دارد.

♻️مهندس جواد شمسی پور نماینده عالی دولت در شهرستان چادگان ضمن ارج نهادن به مقام والای خانواده شهداء تاکید کرد : حق خانواده شهداء و جانبازان بر گردن ما حقی است که با هیچ خدمتی ادا نخواهد شد،اما حداقل کاری که میتوان کرد سرکشی و رسیدگی به وضعیت این خانواده ها است که با جدیت در نگاه مدیریتی شهرستان دنبال خواهد شد.

♻️مسئولان استانی بنیاد شهید هم از این نگاه ویژه فرماندار قدردانی کردند و مقرر گردید به صورت ویژه مشکلات ذکر شده در سطح استان پیگیری گردد.

✅#همراهی_شما_افتخار_ماست
💎چادگان،نگین آبی زنده رود
✍عضویت در کانال:@chadegannz

برچسب ها :
مطالب مشابه

به مناسبت روز جهانی هواشناسی صورت گرفت:دیدار سرپرست فرمانداری چادگان و هیات همراه با مدیر هواشناسی شهرستان

۶ فروردین ۱۴۰۳

بازرسی و نظارت بر واحدهای ارائه دهنده خدمات عمومی دهکده گردشگری چادگان در راستای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گشت و بازرسی از واحدهای ارائه دهنده خدمات عمومی از قبیل شهربازی، سوپر مارکت، نانوایی، رستوران ها و نمایشگاه بهاره در تاریخ دوم و سوم فروردین ماه با حضور عوامل تعزیرات حکومتی، رئیس […]

۶ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار چادگان در اولین روز از فروردین ماه ۱۴۰۳ از پایگاههای امدادی هلال احمر و ایستگاه پلیس بازدید کرد. علی درویشی،سرپرست فرمانداری چادگان با حضور در ایستگاه پلیس و پایگاه امدادی هلال احمر،عید نوروز را به زحمتکشان این دستگاه ها تبریک گفته، از زحمات آنها در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروز قدردانی […]

۶ فروردین ۱۴۰۳

کاشت ۱۷۱ اصله نهال در اردوگاه قدس چادگان به مناسبت روز درختکاری و به یاد ۱۷۱ شهید شهرستان چادگان، ۱۷۱ اصله نهال مثمر با همکاری اداره منابع طبیعی و به دست کارکنان ناحیه مقاومت بسیج، فرمانداری و بنیاد شهید، غرس شد.

۱۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 1 =