جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
۱۰:۲۲:۱۱
فرمانداری شهرستان چادگان

به مناسبت ۹ اردیبهشت روز شوراها در مراسمی با حضور مهندس شمسی پور فرماندار چادگان،معاون فرماندار،بخشدار مرکزی،شهردار شهر زیارتی رزوه و رییس شورای بخش و جمعی از مسئولین از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها تقدیر به عمل آمد.

#همایش_روز_ملی_شوراها #چادگان 🔰به مناسبت ۹ اردیبهشت روز شوراها در مراسمی با حضور مهندس شمسی پور فرماندار چادگان،معاون فرماندار،بخشدار مرکزی،شهردار شهر زیارتی رزوه و رییس شورای بخش و جمعی از مسئولین از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها تقدیر به عمل آمد. 💠نماینده عالی دولت در شهرستان چادگان در این مراسم ضمن اشاره به جایگاه و […]

#همایش_روز_ملی_شوراها
#چادگان

🔰به مناسبت ۹ اردیبهشت روز شوراها در مراسمی با حضور مهندس شمسی پور فرماندار چادگان،معاون فرماندار،بخشدار مرکزی،شهردار شهر زیارتی رزوه و رییس شورای بخش و جمعی از مسئولین از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها تقدیر به عمل آمد.

💠نماینده عالی دولت در شهرستان چادگان در این مراسم ضمن اشاره به جایگاه و اهمیت شورا و مشورت در روایات و احادیث اسلامی گفت: شوراها به عنوان پارلمان محلی و نمادی از مردم سالاری دینی بوده و مردم میتوانند از طریق شورا در تصمیم‌گیریها و تعیین سرنوشت خود شریک باشند.

💠وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات اعضای شوراهای اسلامی و توصیه به اینکه قدر نعمت خدمت به مردم را بدانند خاطر نشان کرد: تلاش نمایید تا با حفظ وحدت و در جهت خدمت به مردم قدم بردارید چرا که خدمت به مردم از بالاترین عبادات است.

💠در پایان مراسم از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر به عمل آمد.

#جزئیات_این_مراسم_منتشر_خواهد_شد

✍روابط عمومی فرمانداری چادگان

✅#همراهی_شما_افتخار_ماست
💎چادگان،نگین آبی زنده رود
✍عضویت در کانال:@chadegannz

برچسب ها :
مطالب مشابه

به مناسبت روز جهانی هواشناسی صورت گرفت:دیدار سرپرست فرمانداری چادگان و هیات همراه با مدیر هواشناسی شهرستان

۶ فروردین ۱۴۰۳

بازرسی و نظارت بر واحدهای ارائه دهنده خدمات عمومی دهکده گردشگری چادگان در راستای طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گشت و بازرسی از واحدهای ارائه دهنده خدمات عمومی از قبیل شهربازی، سوپر مارکت، نانوایی، رستوران ها و نمایشگاه بهاره در تاریخ دوم و سوم فروردین ماه با حضور عوامل تعزیرات حکومتی، رئیس […]

۶ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار چادگان در اولین روز از فروردین ماه ۱۴۰۳ از پایگاههای امدادی هلال احمر و ایستگاه پلیس بازدید کرد. علی درویشی،سرپرست فرمانداری چادگان با حضور در ایستگاه پلیس و پایگاه امدادی هلال احمر،عید نوروز را به زحمتکشان این دستگاه ها تبریک گفته، از زحمات آنها در طول سال به ویژه در ایام تعطیلات نوروز قدردانی […]

۶ فروردین ۱۴۰۳

کاشت ۱۷۱ اصله نهال در اردوگاه قدس چادگان به مناسبت روز درختکاری و به یاد ۱۷۱ شهید شهرستان چادگان، ۱۷۱ اصله نهال مثمر با همکاری اداره منابع طبیعی و به دست کارکنان ناحیه مقاومت بسیج، فرمانداری و بنیاد شهید، غرس شد.

۱۷ اسفند ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + نه =