یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۵:۴۶:۵۸
فرمانداری شهرستان چادگان

مهندس شمسی پور فرماندار شهرستان در جلسه شورای مسکن گفت: نقشه های طرح نهضت ملی مسکن در چادگان با توجه به برف گیر و توریستی بودن این شهرستان باید به صورت کارشناسی و دقیق از طریق نظام مهندسی مورد بررسی قرار گیرد و مشکل تامین پارکینگ برای واحد ها نداشته باشیم.

🔰مهندس شمسی پور فرماندار شهرستان در جلسه شورای مسکن گفت: نقشه های طرح نهضت ملی مسکن در چادگان با توجه به برف گیر و توریستی بودن این شهرستان باید به صورت کارشناسی و دقیق از طریق نظام مهندسی مورد بررسی قرار گیرد و مشکل تامین پارکینگ برای واحد ها نداشته باشیم. 🔹همچنین دستور تشکیل کمیته […]

🔰مهندس شمسی پور فرماندار شهرستان در جلسه شورای مسکن گفت: نقشه های طرح نهضت ملی مسکن در چادگان با توجه به برف گیر و توریستی بودن این شهرستان باید به صورت کارشناسی و دقیق از طریق نظام مهندسی مورد بررسی قرار گیرد و مشکل تامین پارکینگ برای واحد ها نداشته باشیم.

🔹همچنین دستور تشکیل کمیته ای متشکل از نمایندگان اداره صمت – اداره راه و شهرسازی ، شهرداری و شورای شهر به همراه نماینده فرمانداری جهت نظارت بر بنگاه های معاملاتی در جهت جلوگیری از افزایش اجاره بها نامتعارف منازل مسکونی توسط فرماندار صادر شد.

🔹مهدی محمدی رئیس اداره راه و شهرسازی چادگان در جلسه شورای مسکن در راستای سیاستگذاری وزارت راه و شهرسازی جهت تامین زمین در شهرستان چادگان برای طرح نهضت ملی مسکن برای سال جاری و ۳ سال آینده پیش بینی های لازم انجام شده است و مشکل کمبود زمین نخواهیم داشت.

🔹وی افزود:برای شهر رزوه منتظر تغییر نمایندگی از سوی منابع طبیعی می باشیم تا برای زمین های ذخیره مسکونی تهیه طرح تفکیکی با تامین خدمات مدنظر قرار گیرد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

️سرپرست فرمانداری چادگان در این جلسه گفت:همانطور که در عرصه مقابله با توزیع موادمخدر سرآمد کشورهای دنیا هستیم باید در عرصه پیشگیری برای ریشه کنی این بلای خانمان سوز درکنار برخوردهای قهری می بایست اقدامات فرهنگی،اجتماعی و … با همکاری ادارات مربوطه خصوصا برای گروه سنی آسیب پذیر انجام پذیرد.️علی درویشی افزود:چه بسا که اعتیاد […]

۱۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۹ فروردین ۱۴۰۳

شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی چادگان در نظر دارد جمع آوری پسماند روستاها را از طریق برگزاری مناقصه انجام دهد.از علاقمندان دعوت میگردد جهت دریافت و تکمیل مدارک به شرکت تعاونی مراجعه فرمایند.

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار چادگان: بررسی و رسیدگی به موانع واگذاری زمین به واجدین شرایط مشمول قانون جوانی جمعیت بجد درحال پیگیری میباشد که درآینده ای نزدیک انجام میپذیرد.علی درویشی افزود:با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ضرورت تبلیغ سیاست فررندآوری و آگاه سازی خانواده ها از تک فرزندی که […]

۱۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − سه =