شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۵۹:۱۹
فرمانداری شهرستان چادگان

سرپرست فرمانداری چادگان با همراهی جمعی از مسئولین شهرستان به منظور پیگیری استانی مشکلات شهرستان در اداره کل راه و شهرسازی حضور و با جمعی از مدیران کل دیدار و تشکیل جلسه داد.

#پیگیری_استانی سرپرست فرمانداری چادگان با همراهی جمعی از مسئولین شهرستان به منظور پیگیری استانی مشکلات شهرستان در اداره کل راه و شهرسازی حضور و با جمعی از مدیران کل دیدار و تشکیل جلسه داد. 🔹️این جلسه با حضور سرپرست فرمانداری،شهرداران و شوراها،رئیس اداره راه و شهرسازی و همچنین مدیرکل راه و شهرسازی و معاونت مسکن […]

#پیگیری_استانی

سرپرست فرمانداری چادگان با همراهی جمعی از مسئولین شهرستان به منظور پیگیری استانی مشکلات شهرستان در اداره کل راه و شهرسازی حضور و با جمعی از مدیران کل دیدار و تشکیل جلسه داد.

🔹️این جلسه با حضور سرپرست فرمانداری،شهرداران و شوراها،رئیس اداره راه و شهرسازی و همچنین مدیرکل راه و شهرسازی و معاونت مسکن و ساختمان، معاونت املاک و حقوقی،معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی و همچنین مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و رییس شهرستانی در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید.

🔹️در ابتدا گزارشی توسط رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان به صورت پاورپوینت در خصوص تامین زمین و آمار ثبت نامهای نهضت ملی و جوانی جمعیت ارائه گردید.

🔹️سپس جهت تسریع و اجرا شدن طرح نهضت ملی موانع و مشکلات توسط علی درویشی سرپرست فرمانداری مطرح گردید که در همین راستا موضوعات بررسی و دستورات کلی مبنی بر حل مشکلات توسط مدیر کل محترم راه و شهرسازی صادر گردید.

🔹️از جمله اهم موضوعات مطروحه در جلسه مذکور،آماده سازی نهضت ملی،موارد آماده سازی اقدام ملی،تصرفات در حوزه املاک،تسریع در تعیین تکلیف متقاضیان اقدام ملی،تسریع در تشکیل جلسه شورای برنامه ریزی استان جهت الحاق به محدوده شهرها به منظور اخذ مصوبه،تسریع در تشکیل جلسات کارگروه کمیته کارشناسی و کمیسیون ماده ۵ اصلاحیه طرح تفکیکی مسکن مهر شهر رزوه به منظور جانمایی در طرح جامع این شهر،بازآفرینی شهری و همچنین پلاک های واقع در مسیر سیل شهر زیارتی رزوه مورد بحث و بررسی و تصمیمات لازم اخذ گردید.

✍مرکز رسانه فرمانداری چادگان

برچسب ها :
مطالب مشابه

#پیام_فرماندار ┄┄┅══✧❁🇮🇷❁✧══┅┄ بسم الله الرحمن الرحیم 💢۱۹ اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر فرصتی مناسب برای تقدیر از بزرگ مردان و شیرزنانی است که خدمت به بشریت را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند. 💢روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر فرصت ارزشمندی است برای پاسداشت خدمات انسان دوستانه […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

️فرماندارچادگان و معاون عمرانی فرمانداری با همراهی شهردار شهر زیارتی رزوه از محل زمین های طرح نهضت ملی مسکن این شهر بازدید نمودند.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

#دهه_کرامت ️جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه کرامت در فرمانداری شهرستان به ریاست مهندس سید اسماعیل علوی معاون محترم فرماندار و سایر اعضاء برگزار شد. در این جلسه مقرر گردید که در شب میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) جشن باشکوه مردمی در سطح شهرستان با همکاری دستگاه های متولی برگزار و اجرایی […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چادگان، در این جلسه که صبح روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه برگزار شد، علی درویشی درخواست های مردمی را به صورت چهره به چهره بررسی و پیگیری کرد.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =