یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۲:۲۵:۰۲
فرمانداری شهرستان چادگان

جلسه شورای اداری شهرستان با حضور اعضای شورای تامین،امامان جمعه،نماینده مجلس،معاون فرماندار،بخشداران،شهرداران و تمامی اعضای شورای اداری به ریاست فرماندار چادگان برگزار شد.

جلسه شورای اداری شهرستان با حضور اعضای شورای تامین،امامان جمعه،نماینده مجلس،معاون فرماندار،بخشداران،شهرداران و تمامی اعضای شورای اداری به ریاست فرماندار چادگان برگزار شد.در این جلسه ابتدا بعضی از مسئولین به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان فرماندار چادگان ضمن جمع بندی ، مطالبی خطاب به مدیران شهرستانی در سال جدید کاری بیان نمود.   #اخبار_تکمیلی_جلسه_شورای_اداری […]

جلسه شورای اداری شهرستان با حضور اعضای شورای تامین،امامان جمعه،نماینده مجلس،معاون فرماندار،بخشداران،شهرداران و تمامی اعضای شورای اداری به ریاست فرماندار چادگان برگزار شد.در این جلسه ابتدا بعضی از مسئولین به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان فرماندار چادگان ضمن جمع بندی ، مطالبی خطاب به مدیران شهرستانی در سال جدید کاری بیان نمود.

 

#اخبار_تکمیلی_جلسه_شورای_اداری

✍کلیاتی از سخنان مسئولین:

♻️حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا بنی جمالی امام جمعه چادگان:تکلیف همه مسئولین در خدمتگزاری به مردم مشخص است و در این حوزه نیز طبق سخنان مقام معظم رهبری و شعار سال می بایست مسئولین همگی ان شاء الله در سال جدید کاری برای مردم منطقه ادای وظیفه خود را به نحو احسن داشته باشند و در حل مشکلات ، با همراهی و همدلی بیشتر کوشا باشند.

♻️حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا رضایی امام جمعه شهر زیارتی رزوه:با توجه به گرم شدن هوا و به خصوص در ماه مبارک رمضان در حوزه عفاف و حجاب در تمامی شهرستان بویژه مناطق تفریحی مسئولین برنامه ریزی کنند‌.

وی همچنین تعریض پل این شهر را ضروری دانست و ضمن تشکر از مسئولین در باب اقدامات انجام شده ، به برکات ماه مبارک رمضان و همچنین بعضی از مشکلات شهر اشاره نمود.

♻️دکتر حسین محمد صالحی ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:نا امید کردن مردم به مانند همکاری با دشمنان است.وی با اشاره به اقدامات بزرگ زیرساختی در کشور خاطرنشان کرد:مسائلی مانند تورم و … با تکمیل این زنجیره قطعا در آبنده نزدیک باعث آسایش و آرامش مردم خواهد شد.

↩نماینده مجلس به سخنان مکرر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:مردم همیشه علاقه خود را به نظام انقلاب اسلامی ثابت کرده اند و از این باب مسئولین باید در بهبود معیشت آنان تلاش کنند.

♻️مهندس جواد شمسی پور،فرماندار چادگان:رشد اقتصاد با مردمی سازی آن امکان پذیر است به گونه ای که سرمایه در دست مردم را برای تولید با کنترل نقدینگی ، هدایت و پای کار بیاوریم تا موفق باشد.

♻️فرماندار چادگان با اشاره به مشکلاتی که با روی کار آمدن دولت جدید اعم از کسری بودجه ، بیماری کرونا و … وجود داشت ، افزود: این دولت با توکل به خدا و همت روزافزون دولتمردان انقلابی توانست ، آن ها را مدیریت کند.

♻️ نماینده عالی دولت در شهرستان چادگان بزرگترین ثواب را خدمت به مردم همراه با عدالت دانست و گفت: چرخ این نظام،حاکمیت و دولت برای پیشرفت بیشتر می بایست مواردی چون ارتباط نخبگانی ، کم هزینه شدن ادارات دولتی ،انضباط مالی، رشد تولید ، ارتباط بیشتر با شرکت های دانش بنیان و … را دنبال کند و ما باید به عنوان مسئول از خودمان شروع کنیم.

♻️این مسئول دولتی با اشاره به سخنان ائمه اطهار (ع) که فرموده اند گاهی انسان مومن اعمال خود را باید محاسبه کند ادامه داد:همه ما باید تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود داشته باشیم‌ که اگر این نباشد رضایت الهی در آن نیست و از نظر من اینکار بی ارزش و عبث است.

♻️فرماندار چادگان با اشاره به سرفصل هایی خطاب به مدیران،هم افزایی بین دستگاهی،برگزاری مستمر میز خدمت و پاسخگویی شفاف به مردم شریف،حضور اجتماعی مسئولین بین مردم در محلات و مساجد ،پیگیری تخصیص بودجه های مصوب ادارات از مدیران کل استانی و . . . را جزء موارد نگاه مدیریتی شهرستان در ارزیابی سالانه بیان کرد.

♻️گفتنی است در پایان جلسه شورای اداری شهرستان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئول نمایندگی اداره ثبت اسناد و املاک چادگان معرفی شدند.

✅#همراهی_شما_افتخار_ماست
💎چادگان،نگین آبی زنده رود
✍عضویت در کانال:@chadegannz

 

برچسب ها :
مطالب مشابه

️سرپرست فرمانداری چادگان در این جلسه گفت:همانطور که در عرصه مقابله با توزیع موادمخدر سرآمد کشورهای دنیا هستیم باید در عرصه پیشگیری برای ریشه کنی این بلای خانمان سوز درکنار برخوردهای قهری می بایست اقدامات فرهنگی،اجتماعی و … با همکاری ادارات مربوطه خصوصا برای گروه سنی آسیب پذیر انجام پذیرد.️علی درویشی افزود:چه بسا که اعتیاد […]

۱۹ فروردین ۱۴۰۳
۱۹ فروردین ۱۴۰۳

شرکت تعاونی دهیاری های بخش مرکزی چادگان در نظر دارد جمع آوری پسماند روستاها را از طریق برگزاری مناقصه انجام دهد.از علاقمندان دعوت میگردد جهت دریافت و تکمیل مدارک به شرکت تعاونی مراجعه فرمایند.

۱۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار چادگان: بررسی و رسیدگی به موانع واگذاری زمین به واجدین شرایط مشمول قانون جوانی جمعیت بجد درحال پیگیری میباشد که درآینده ای نزدیک انجام میپذیرد.علی درویشی افزود:با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ضرورت تبلیغ سیاست فررندآوری و آگاه سازی خانواده ها از تک فرزندی که […]

۱۹ فروردین ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + چهار =