یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
۰۳:۲۸:۵۱
فرمانداری شهرستان چادگان

در سفر یک روزه کامران اسماعیلی مدیر کل دفتر برنامه ریزی طرح های شرکت مهندسی ابفای کشور به شهرستان چادگان و حضور در فرمانداری و گفت و گو با سرپرست فرمانداری،پروژه های آب و فاضلاب بازدید و روند پیشرفت اجرای آنها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

#تکمیلی 🔰در سفر یک روزه کامران اسماعیلی مدیر کل دفتر برنامه ریزی طرح های شرکت مهندسی ابفای کشور به شهرستان چادگان و حضور در فرمانداری و گفت و گو با سرپرست فرمانداری،پروژه های آب و فاضلاب بازدید و روند پیشرفت اجرای آنها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. 🔹️در ادامه این بازدید،در نشست مشترکی که […]

#تکمیلی

🔰در سفر یک روزه کامران اسماعیلی مدیر کل دفتر برنامه ریزی طرح های شرکت مهندسی ابفای کشور به شهرستان چادگان و حضور در فرمانداری و گفت و گو با سرپرست فرمانداری،پروژه های آب و فاضلاب بازدید و روند پیشرفت اجرای آنها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

🔹️در ادامه این بازدید،در نشست مشترکی که با حضور معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی ،مدیرکل و معاونین شرکتهای آبفا و آب منطقه ای و فرماندار شهرستان چادگان برگزار شد مدیر عامل آبفا گفت :اقدامات لازم جهت تامین آب پایدار شهرها و روستاها بصورت مستمر در حال پیگیری است و علاوه بر روستاهایی که در قرارداد اول طرح جهادآبرسانی عملیات اجرایی آنها در حال انجام است ، آبرسانی به روستاهای دیگر نیز در قالب قرارداد دوم در حال برنامه‌ریزی است.

🔹️وی افزود:به رغم چالش های زیادی که در تامین منابع مالی ایجاد تاسیسات فاضلاب وجود دارد اما فرایند ایجاد، تکمیل و اصلاح این تاسیسات در سطح استان همچنان ادامه دارد ویکی از طرح های مهم استان در بخش فاضلاب تکمیل تصفیه خانه فاضلاب چادگان است و امیدواریم در صورت تامین اعتبارلازم این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ در مدار بهره برداری قرار گیرد.

🔹️وی افزود: در صدد هستیم ایجاد تاسیسات فاضلاب را در دیگر شهر ها و روستاهای استان با همکاری و مشارکت مسولان و سرمایه گذاران بخش خصوصی عملیاتی نماییم بطوریکه هم اکنون طرح مطالعاتی ایجاد تاسیسات فاضلاب ۶۵ روستای استان در دست اقدام میباشد.

🔹️در ادامه این نشست کامران اسماعیلی بر همکاری دستگاههای مربوطه برای برخورداری گسترده تر مردم در شهرها و روستاهای استان اصفهان از خدمات ابفا تاکید کرد و اظهار داشت: طرح مطالعاتی ابرسانی پایدار به شهر چادگان باید مورد بررسی قرار گیرد اما فاز اضطراری ابرسانی به شهر چادگان و روستاهای سینه کوه باید در کمترین زمان ممکن تکمیل و مورد بهره برداری قرارگیرد.

🔹️وی اعلام کرد: ابفای استان اصفهان باید روستاهایی که در تامین اب شرب دارای محدودیت هستند را در فاز دوم طرح جهاد ابرسانی به وزارت نیرو معرفی نماید تا بستر برخورداری تامین پایدار اب شرب این روستاها نیز مهیا شود.

✍نشر:مرکز رسانه فرمانداری چادگان

✅#همراهی_شما_افتخار_ماست
✍عضویت در کانال:@chadegannz

برچسب ها :
مطالب مشابه

#پیام_فرماندار ┄┄┅══✧❁🇮🇷❁✧══┅┄ بسم الله الرحمن الرحیم 💢۱۹ اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر فرصتی مناسب برای تقدیر از بزرگ مردان و شیرزنانی است که خدمت به بشریت را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند. 💢روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر فرصت ارزشمندی است برای پاسداشت خدمات انسان دوستانه […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

️فرماندارچادگان و معاون عمرانی فرمانداری با همراهی شهردار شهر زیارتی رزوه از محل زمین های طرح نهضت ملی مسکن این شهر بازدید نمودند.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

#دهه_کرامت ️جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه کرامت در فرمانداری شهرستان به ریاست مهندس سید اسماعیل علوی معاون محترم فرماندار و سایر اعضاء برگزار شد. در این جلسه مقرر گردید که در شب میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) جشن باشکوه مردمی در سطح شهرستان با همکاری دستگاه های متولی برگزار و اجرایی […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چادگان، در این جلسه که صبح روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه برگزار شد، علی درویشی درخواست های مردمی را به صورت چهره به چهره بررسی و پیگیری کرد.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 10 =