شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۱۶:۴۰:۱۰
فرمانداری شهرستان چادگان

اولین جلسه و نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی چادگان به ریاست مهندس سلمان باقری،بخشدار مرکزی شهرستان برگزار شد.

اولین جلسه و نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی چادگان به ریاست مهندس سلمان باقری،بخشدار مرکزی شهرستان برگزار شد. #اخبار_بخش_مرکزی #نشست_مشورتی_دهیاران اولین جلسه و نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی چادگان به ریاست مهندس سلمان باقری،بخشدار مرکزی شهرستان برگزار شد. 🔰بخشدار مرکزی چادگان در این جلسه گفت:تمامی تلاش ها و خدمات بخشداری مرکزی می بایست معطوف به […]

اولین جلسه و نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی چادگان به ریاست مهندس سلمان باقری،بخشدار مرکزی شهرستان برگزار شد.

#اخبار_بخش_مرکزی
#نشست_مشورتی_دهیاران

اولین جلسه و نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی چادگان به ریاست مهندس سلمان باقری،بخشدار مرکزی شهرستان برگزار شد.

🔰بخشدار مرکزی چادگان در این جلسه گفت:تمامی تلاش ها و خدمات بخشداری مرکزی می بایست معطوف به ایجاد رفاه و آسایش هر چه بیشتر برای مردم باشد و اثرات آن ها در حوزه های مختلف در سطح روستاها دیده شود.

🔹️طی این جلسه همچنین مقرر شد احصاء و دسته بندی مشکلات روستا و ارائه راهکار اجرایی به منظور پیگیری از ادارات در جلسه توسط دهیار به بخشداری اعلام گردد تا در جهت مرتفع شدن آن ها پیگیری های لازم انجام گردد.

🔹️در ادامه مصوب شد کلیه ادوات و تجهیزات لازم در اختیار دهیاری برای مواقع بحران و‌ حوزه مدیریت بحران آماده خدمت رسانی در سطح روستاها باشند.

🔹️سلمان باقری در این جلسه خواستار مرتفع نمودن مشکلات در راه اندازی سیستم های پایش تصویری در سطح روستاها شد و افزود:مشکلات مکتوب به بخشداری اعلام شود تا چنانچه نیاز شد تا حصول نتیجه پیگیری های لازم عملیاتی گردد.

برچسب ها :
مطالب مشابه

️کارگاه تحریر تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۳ در بخشداری چادگان با حضور مهندس سلمان باقری بخشدار مرکزی و سایر اعضاء مرتبط در این حوزه برگزار شد.

۲۶ دی ۱۴۰۲

بازدید بخشدار مرکزی چادگان از روند عملیات اجرایی آسفالت ریزی معابر روستای انالوجه

۳۰ آذر ۱۴۰۲

بازدید میدانی بخشدار بخش مرکزی جناب آقای مهندس باقری به همراه مسئول فنی دهیاری‌ها از روند آسفالت ریزی ترانشه های اداره آبفا و پروژه‌های در حال اجرای دهیاری علی آباد

۳۰ آذر ۱۴۰۲

در جلسه ای که با حضور رییس پست بانک شعبه چادگان و مسئول امور مالی دهیاری های بخش مرکزی به ریاست بخشدار مرکزی چادگان برگزار شد،پیرامون همکاری ها و تعامل دهیاری ها در حوزه بانکی بحث و تبادل نظر شد.

۲۱ مرداد ۱۴۰۲
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 14 =