جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
۲۲:۳۲:۳۵
فرمانداری شهرستان چادگان

#پیام_فرماندار #روز_شوراها👇

بسم‌الله الرحمن الرحیم:ما تَشاوَرَ قَومٌ إلاّ هُدُوا إلى رُشدِهِم؛ امام حسن علیه السلام : هیچ قومى با یکدیگر مشورت نکردند مگر آن که به راه پیشرفت خود رهنمون شدند.(تحف العقول، ص ۲۳۳) 🔹️نهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز شوراها نامگذاری شده است که نشان از توجه قانون اساسی جمهوری […]

بسم‌الله الرحمن الرحیم:ما تَشاوَرَ قَومٌ إلاّ هُدُوا إلى رُشدِهِم؛

امام حسن علیه السلام : هیچ قومى با یکدیگر مشورت نکردند مگر آن که به راه پیشرفت خود رهنمون شدند.(تحف العقول، ص ۲۳۳)

🔹️نهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز شوراها نامگذاری شده است که نشان از توجه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به جایگاه و منزلت شورا و اتکاء بر خرد جمعی در حل مشکلات جوامع محلی دارد.

🔹️نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر اساس خواست و اراده مردم؛ تعامل و گفت‌وگو را یکی از پایه‌های بنیادین خود قرار داد و اصل شورا که یک اصل مترقی و روشن در قانون اساسی و از تأکیدات دین مبین اسلام است به برکت این نظام الهی به خوبی به آن توجه شد و مورد عمل قرار گرفت.

🔹️بی شک تعامل، همفکری و مشورت از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی انسان‌ها بشمار می‌روند. شوراها، یکی از عالی ترین نمونه‌های تجلی اراده و مشارکت مستقیم مردم در اداره و مدیریت جامعه است که در صورت ارائه کارکرد درست و قانونمند خویش، می‌توانند مهم‌ترین بازوی توسعه متوازن اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و آبادانی شهرها و روستاهای میهن عزیز باشند.

🔹️اینجانب فرارسیدن نهم اردیبهشت، روز ملی شوراها را خدمت برادران و خواهرانی که در جایگاە شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ولایتمدار و شهیدپرور چادگان به خدمتگزاری مشغول و با وظیفه‌شناسی و توجه به اصل دانش‌محوری در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می‌کنند را تبریک گفته و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با همراهی دستگاه‌های اجرایی در تحقق شعار سال به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» با اهتمام و جدیت بیشتر در مسیر توسعه و بالندگی شهرها و روستاهای این منطقه در همه ابعاد فرهنگی، اجتماعی و عمرانی موفق و موید باشید.

✍علی درویشی شیخ آبادی
🔄سرپرست فرمانداری چادگان
🗓 ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

برچسب ها :
مطالب مشابه

#پیام_فرماندار ┄┄┅══✧❁🇮🇷❁✧══┅┄ بسم الله الرحمن الرحیم 💢۱۹ اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته هلال احمر فرصتی مناسب برای تقدیر از بزرگ مردان و شیرزنانی است که خدمت به بشریت را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند. 💢روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر فرصت ارزشمندی است برای پاسداشت خدمات انسان دوستانه […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

️فرماندارچادگان و معاون عمرانی فرمانداری با همراهی شهردار شهر زیارتی رزوه از محل زمین های طرح نهضت ملی مسکن این شهر بازدید نمودند.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

#دهه_کرامت ️جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه کرامت در فرمانداری شهرستان به ریاست مهندس سید اسماعیل علوی معاون محترم فرماندار و سایر اعضاء برگزار شد. در این جلسه مقرر گردید که در شب میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) جشن باشکوه مردمی در سطح شهرستان با همکاری دستگاه های متولی برگزار و اجرایی […]

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

️به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چادگان، در این جلسه که صبح روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه برگزار شد، علی درویشی درخواست های مردمی را به صورت چهره به چهره بررسی و پیگیری کرد.

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهار =